Morgen via Eindhoven naar schiphol - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu Morgen via Eindhoven naar schiphol - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu

Morgen via Eindhoven naar schiphol

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Huub

14 April 2015 | Nederland, Nijmegen

Vandaag nog uitzicht op de schapen aan de overkant. Die zijn er geplaatst om de schuine gedeeltes af te grazen, zij doen hun werk uitstekend. Is ook rustgevend zo'uitzicht. Betsy is begonnen met het inpakken van de koffers, een karwei op zich. Intussen maar dromen over .......

• 14 April 2015 - 13:03

Daniella Hagenaars:

Dat is dus een super volle dag met het wegbrengen van Guusje.....Wij verheugen ons er op. mees heeft met loops worden gewacht tot Guusje komt, gezellig.

• 14 April 2015 - 13:15

Yvonne En Jack:

Goede reis en ondanks de ziekte van Huub een fijne vakantie gewenst en groetjes van Jack en Yvonne

• 14 April 2015 - 13:37

Helma - Nico:

Ga er van genieten samen, een hele fijn e vakantie voor jullie.

• 14 April 2015 - 14:45

Huub Hilgers:

Wat leuk, nu al reacties, Daniëlla tot moprgen, Guusje kan bijna niet wachten op haar moeder

• 14 April 2015 - 14:46

Cisca:

Een hele goede reis en een hele fijne vakantie. Geniet er van. Henk en Cisca

• 14 April 2015 - 16:47

Ans Van Steenveldt:

Wat super dat we jullie vakantie mee kunnen gaan maken. Kunnen we alles meebeleven. Ben heel benieuwd. Groetjes Ans

• 14 April 2015 - 21:00

Annelies & Jos !:

goede start van jullie SUPER REIS,
    ook Vera kan vermeldt worden bij de deelnemers aan t boek : MF +C.....
    kon dat nog in de koffer?
    vergeet de wekker niet te zetten...toi, toi, toi........