Van Bryce naar Zion - Reisverslag uit Zion Lodge, Verenigde Staten van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu Van Bryce naar Zion - Reisverslag uit Zion Lodge, Verenigde Staten van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu

Van Bryce naar Zion

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Huub

26 April 2015 | Verenigde Staten, Zion Lodge

Vandaag bewolkt, hoef dus niet vroeg mijn bed uit om de sunrise te zien. Zo heeft elk nadeel ook een voordeel. Na het ontbijt de spullen in de auto en nog even het park in. Ik loop een eind langs het rim. Betsy rijdt naar een stop een eindje verder Inspiration Point. De wind waait behoorlijk, hard, het is gewoon koud!!. Het zicht is veel beter dan gister. Omdat er geen zon is komt nog niet alles tot zijn recht maar alles is veel mooier dan gister. (gelukkig maar).
We kiezen ervoor niet direct naar Zion te rijden maar via Cedar City te rijden. De weg loopt langs een van de skigebieden in Amerika. Er ligt nog sneeuw. Geskied wordt er niet (meer)
Tegen 16.00 komen we in Zion aan. Drinken een pilsje in de kroeg naast het hotel en gaan vervolgens het park in. Met de bus naar het eind van de rit Tempel of Sinawava. Daar komen de rosten erg dicht bij elkaar en ontstaat er grote druk als het ineen veel water doorheen geperst wordt. Op dit moment is het een heel kalm stroompje.
Morgen met de fiets de kloof in.
Via de What’s app horen we dat de kinderen vanochtend een parkeerdeuk, niet hun schuld, hebben opgelopen. Altijd lastig.

• 27 April 2015 - 07:21

Huub Hilgers:

Het was echt koud vanmorgen. rond het vriespunt. Nu in Zion is er weer een temperatuur van rond de 20 graden. Dit laatste voelt toch een stuk beter.

• 27 April 2015 - 08:19

Boy Peters:

Hartstikke leuk om de verslagen te volgen Huub eb en Betsy. Die foto's van gisteren vond ik wel heel mooi. Bergen/rotsen in de mist. Mysterieus ! Laatste dagen heel kleine tegenslagen gehad ;) Kijk echt goed uit in Las Vegas ;) ;)

• 27 April 2015 - 16:23

Gaan we doen Boy

• 27 April 2015 - 18:22

Updown You Know:

the charm of red sandstone is overwhelming.
    Waarom niet naar de sequoiawoods? Dan voel je je pas echt klein

• 28 April 2015 - 16:55

squoiawoods komen nog :)

• 28 April 2015 - 17:02

Emmie Hilgers:

Prachtige filmpjes van de parken!