Voorpret - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Huub

07 Juni 2018 | Nederland, Nijmegen

In september 2017 boekten wij via de ANWB een 21-daagse camperreis naar West Canada. Vertrek 9 juni naar Vancouver. We hebben het campingpakket, gebaseerd op routesuggesties van ervaren ANWB medewerkers, waarvan we er overigens 2 troffen tijdens ons Oud&Nieuw arrangement voor Boon-A-Part, hebben samengesteld, gekozen. Met behulp van onder andere dit campingpakket gaan we genieten van de mooiste natuurparken en het wildlife in West-Canada. Afgelopen januari kregen we van Charles en Fia (onze deelnemers bij Boon-A-Part) al een uitgebreide beschrijving van de door hen geleide groepscamper trektocht. Onze voorbereiding (lees voorpret) begon toen al. Al bladerend door de door hun samengestelde map kwam Canada al in (ons) beeld. Heerlijk dromen over wat ons nog te wachten staat. Fia&Charles, normaals dank! In februari werd Hayley, ons eerste kleinkind geboren. Oude wijsheden komen tot leven. Ja hoor een kleinkind is een + in ons leven. Van de week haar nog ff opgezocht. Het klinkt misschien wel wat overdreven maar . . . . Eigenlijk missen we haar nu al. Vandaag, 7 juni, Guusje weggebracht naar Daniëlla. Ze mag weer een poos (net iets meer dan 3 weken, alvast hartelijk dank) met haar moeder optrekken. In de straat zie je Guusje al van gedrag veranderen. De ontmoeting tussen moeder en dochter is elke keer weer een belevenis. Op geheel eigen, passende wijze begroeten ze elkaar. Heerlijk dat dit zo kan. We zijn nog maar net weg als we deze foto’s krijgen. Moeder en dochter maken het goed! We vliegen de 9de van Schiphol naar Vancouver. Hebben daar één dag om te acclimatiseren, een stadsrondrit met de Hop-on-hop-off te doen. De 10de, de 2de dag van onze vakantie, halen we onze camper op, gaan boodschappen doen en rijden vervolgens door naar Harrison. Heerlijk vooruitzicht toch?

• 08 Juni 2018 - 10:49

Willem:

Dag Luitjes,
    Goed lezende vertrekken jullie morgen naar Canada. Had je eerste mail wel gelezen doch omdat er 2017 stond dacht ik dat het een email was van vorig jaar. Nu toch maar eens goed gelezen. Prachtig toch om zo op deze wijze Canada te kunnen ontdekken. Wij wensen jullie een super fijne vakantie en je kunt ook via Skype en FaceTime je kleindochter zien. Geniet er van.

Groetjes Ellen en Willem

• 09 Juni 2018 - 16:12

Annelies Hilgers:

heerlijk met je "beentjes in de lucht"....
    wij hebben vandaag de camper uit de stalling gehaald en as maandag op pad voor 5 weken Baltische Staten
    leuk om jullie camperavontuur zo te volgen...
    goede reis verder.....AH !!!