Ophalen van de camper - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu Ophalen van de camper - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu

Ophalen van de camper

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Huub

10 Juni 2018 | Canada, Vancouver

Dat kan dus pas na 15:00 uur. We ontbijten bij Mc Donalds omdat er in het hotel alleen muffins te krijgen zijn. Het hotel ligt een heel eind van het centrum van de stad.

We blijven in de buurt hangen. Net te weinig tijd om iets te ondernemen, maar meer dan genoeg om het wel erg lang te vinden.

Eenmaal bij Canada Dream krijgen we een best grote camper (er zijn 6 slaapplaatsen), veel uitleg. Gelukkig houdt de ‘juf’ van interactief. We worden uitgedaagd mee te denken waar wat zit en hoe ‘t werkt. Gelukkig heeft ze ook een magazine en een app waar alles nog een keer uitgelegd, beschreven wordt.

Boodschappen bij de Mall en ook de eerste keer tanken. Voor $ 100,00 is de tank nog niet half vol! Tegen 20:30 komen we in de buurt van onze eerste overnachting.

De laatste 4 kilometer zijn over een verhard pad vol kuilen. Het rammelt behoorlijk ‘achterin’. Achteruit inparkeren met een 30 voeter blijkt nog te lukken ook (met hulp van een spotter natuurlijk). Eindelijk toe aan het uitpakken van onze bagage en een kop koffie/thee. Van eten koken komt vandaag dus niets meer. Overigens: we staan op een natuurcamping, geen service, dus geen water of elektra. Zeker geen wifi. Hicks Lake Campground.