Van Hope naar Osoyoos - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu Van Hope naar Osoyoos - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu

Van Hope naar Osoyoos

Blijf op de hoogte en volg Huub

12 Juni 2018 | Canada, Osoyoos

Vannacht wakker geworden van de koude voeten. We hadden de kachel uitgezet. Gelukkig is er een extra deken en dicht tegen elkaar aan wordt het al weer snel warm(er). We rijden vandaag zo’n 200 km door bergen en dalen. We volgen een rivier die zich in allerhande manieren vertoond. Rustig kabbelend, snelstromend en dan weer uitwaaierend in een groot meer om wat verder weer door te gaan als ‘stroompje’. We stoppen in Hedley, een goudzoekersdorpje. Jammer genoeg is het plaatselijke museum dicht. In Kermeos stoppen we voor wat boodschappen. Fruit en groente zouden hier goedkoop moeten zijn. Niet als we Hollandse prijzen hanteren in ieder geval. Aangekomen in Osoyoos stoppen we bij het Visitors Center. We blijven hier 2 nachten morgen gaan we het dessert museum bezoeken en zo mogelijk ook nog ff een oud indianenkamp bekijken. Vandaag hebben we op de camping Fulls service. Water, stroom en afvoer. Alles werkt (wel ff uitzoeken hoe). Op de camping ontmoeten we Maarten en zijn vrouw.. Zij maken dezelfde trip als wij. Het eerste contact verloopt leuk.