Osoyoos desert center - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu Osoyoos desert center - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Huub Hilgers - WaarBenJij.nu

Osoyoos desert center

Blijf op de hoogte en volg Huub

13 Juni 2018 | Canada, Osoyoos

Vandaag een rust dag. We zitten bij het warmste meer van Canada. Onze camping lig net naast het Dessert Museum. Een eerbetoon aan de lokale indianenstam. De cyote is voor hen een legendarisch dier. Het is en droog en erg warm op de heuvels/bergen. In de zomer wordt het hier meer dan 40 graden. Dan is het hier veels te warm voor ons. In en vooral rondom het museum staan diverse afbeeldingen van indianen. Allemaal gemaakt van metaal. Best wel indrukwekkend. In de souvenirwinkel vinden we iets leuks voor Hayley. Normaal gesproken regent het hier amper. Maar met zo’n stel Hollanders die langskomen: Ja hoor: vandaag hebben we al 4 (kortere) regenbuien gehad. Vanmiddag naar het centrum van het stadje gelopen. Vast oefenen voor over een paar dagen als we wat langer door de natuur willen banjeren.

• 14 Juni 2018 - 08:53

Ger:

Hoi Betsy en Huub,

Bedankt voor jullie reisverslagen. Ik vind het leuk bericht te krijgen van jullie tocht. Geeft mij de indruk dat ik wat meekrijg van de reis door Canada. Nog veel plezier en hartelijke groet, Ger

• 14 Juni 2018 - 09:13

Mirjam:

Ha Huub en Bertsy
    Leuk om met jullie mee te reizen.
    Liefs Mikky